Palauttamista ja hyvitystä koskevat ehdot

Palautusoikeutemme kestää 14 päivää, mikä tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa ottaa yhteyttä meihin tavaran vastaanottamisen jälkeen, jos haluat palauttaa tuotteet. Jos ostoksestasi on kulunut 14 päivää, emme valitettavasti voi tarjota sinulle hyvitystä tai vaihtoa.Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön (ei koottu) ja samassa kunnossa kuin sen sait. Sen on myös oltava alkuperäisessä pakkauksessaan. Sinun on otettava meihin yhteyttä ennen tuotteen palauttamista, sillä jos et ota yhteyttä, emme välttämättä pysty käsittelemään hyvitystä. Emme ole vastuussa vahingoittuneista tai kadonneista tuotteista, jotka on palautettu ilman ennakkokontaktia tai lupaa meiltä.

Hyväksytyt palautukset

Kun olemme hyväksyneet palautuksen, saat palautusryhmältämme sähköpostiviestin, jossa on palautusnumerosi ja ohjeet siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Myönnämme 30 päivää tämän sähköpostin vastaanottamisesta, jotta tavarat voidaan palauttaa varastollemme. Tämän jälkeen palautukset tehdään harkintamme mukaan, ja ilman ennakkolupaa palautetut tai tämän ajanjakson ulkopuolella palautetut tuotteet voidaan hylätä ja palauttaa lähettäjälle, mikä voi johtaa ylimääräiseen kuriirimaksuun. Emme palauta tilauksia ennen kuin varastomme on hyväksynyt ja käsitellyt palautetun tuotteen.

Alkuperäinen pakkaus

Jos palautettu tuote on KÄYTETTÄVÄ, VAURIOITUNUT tai ei ole alkuperäisessä pakkauksessaan, emme voi tarjota täyttä hyvitystä, ja meiltä veloitetaan 30 % alkuperäisestä ostohinnasta, jotta voimme kattaa sen, että emme voi enää myydä sitä eteenpäin. Ennen tuotteen palauttamista suosittelemme ottamaan valokuvia tuotteesta ja sen pakkauksesta, jotta sen kunto voidaan esittää visuaalisesti. Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, jos sinulla on visuaalinen tallennus tuotteen kunnosta ennen sen lähettämistä, se nopeuttaa palautusprosessia ja estää palautetun tuotteen hylkäämisen vahingon vuoksi.Emme ota vastaan tuotteita, jotka ovat vaarallisia materiaaleja tai jotka sisältävät syttyviä nesteitä tai kaasuja. Varmista, että kaikki tuotteet, joissa tarvitaan bensiiniä, tyhjentävät säiliöt ja että akkukaapeli on irrotettu akkukäyttöisissä tuotteissa.Palautuksen loppuunsaattamiseksi tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen.Ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen tuotteen palauttamista, jotta olemme tietoisia palautuksesta.Jos näin ei tehdä, palautuksen käsittely voi viivästyä.

Miten tämä toimii korjausten kanssa, minne minun pitäisi mennä?

Jos haluat korjata ja huoltaa tuotteesi, käy Halsterenin toimipisteessä (vain ajanvarauksella). Emme voi taata, että tuotteesi korjataan välittömästi paikan päällä. Voimme auttaa sinua vain, jos tuote on ostettu meiltä. Annamme myös takuun kaikille korjaustöillemme. Annamme asiakkaillemme 50 % alennuksen tuntihinnasta ! 60 euron sijaan - maksat BWW 2INVEST N.V.:n asiakkaana vain 30 euroa tunnilta (ilman osia). Onko jotain, mitä emme voi korjata välittömästi? Varmistamme silti, että tuotteesi on valmis 15 työpäivän kuluessa. Voit sitten kerätä tuotteesi uudelleen.

Tuote palautetaan 14 päivän jälkeen, koska se on viallinen?

Joskus saamme tuotteita takaisin, koska ne ovat viallisia. Henkilökuntamme tarkastuksen jälkeen 99 %:ssa tapauksista tämä osoittautuu virheelliseksi. Usein ajoneuvoja ei ole asennettu kunnolla tai akkua ei ole ladattu tai sitä ei yksinkertaisesti ole kytketty. Jos palautat tuotteen vian vuoksi, mutta se osoittautuu kunnolliseksi, veloitamme työ- ja hallintokulut. Asiakas vastaa myös tuotteen palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista. Jos ajoneuvo osoittautuu vialliseksi takuun puitteissa, korjaamme ja palautamme tuotteen 15 työpäivän kuluessa. Jos ajoneuvo on korjauskelvoton, saat siitä hyvityslaskun.

Kokoelma

Niukoissa tapauksissa järjestämme palautuslähetyksen ja ilmoitamme sinulle mahdollisista maksuista, jotka saatat joutua maksamaan, ennen kuin järjestämme noudon kuriirin kanssa (palautusmaksut sekä 20-40 euron hallintokulut voivat olla voimassa olosuhteista riippuen). Palautusmaksut voivat vaihdella tuotteen koosta riippuen ja ne määräytyvät kuriirifirmamme mukaan), sinulle ilmoitetaan ennen kuin järjestämme noutamisen. Sovimme kanssasi sopivan päivän, mutta emme voi määritellä kuriirille tiettyä noutoaikaa. Jos jätät noutamisen väliin, meidän on veloitettava siitä, koska meiltä veloitetaan myöhästyneestä noutamisesta. Jos uskot, ettet saavu noutoon, ilmoita siitä meille mahdollisimman pian, niin yritämme perua noutoa, mutta jos tämä ei ole mahdollista, veloitamme myöhästyneestä noutamisesta.

Seuraa ja jäljitä

Jos järjestät palautuksen itse, suosittelemme käyttämään jäljityspalvelua, sillä emme voi olla vastuussa kuljetuksen aikana kadonneista palautuksista. Jos me järjestämme palautuksen, kuriirin kuluista sekä hallinnollisista kuluista veloitetaan maksu, joka vähennetään palautuksestasi.Asiakaspalvelu ilmoittaa sinulle tästä ennen palautuksen järjestämistä.Muista, että tuote on sinun, kunnes varastomme henkilökunta on vastaanottanut, tarkistanut ja allekirjoittanut sen.

Vastaanotettu palautus

Kun palautus on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostia, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös palautuksen tai kauppahyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos palautus hyväksytään, pyrimme käsittelemään sen 5 työpäivän kuluessa. Hyvitys hyvitetään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutapallesi 3-7 työpäivän kuluessa maksutavasta riippuen.Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen. Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöön, sillä voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin palautuksesi siirretään virallisesti.Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Ennen kuin palautus kirjataan, käsittelyyn kuluu usein jonkin verran aikaa. Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vieläkään saanut palautusta, ota yhteyttä osoitteeseen service@berghofftoys.com.

Keräys ja palautukset (epäonnistuneet keräykset)

Jos palautat tuotteen, riippumatta siitä, miksi tuote on pakattava, kuriiri kieltäytyy noutamasta tuotetta, jos sitä ei ole pakattu oikein, ja veloitamme epäonnistuneesta noutamisesta. Sinun vastuullasi on varmistaa, että tuote on pakattu oikein, ja tarvitsemme vahvistuksen siitä, että näin on, ennen kuin järjestämme noutoajankohdan. Suosittelemme, että säilytät laatikon, jossa tuote on vastaanotettu, hyvässä kunnossa.